Postet av Stor-Oslo Skyteklubb den 27. Sep 2019

Du melder deg inn i Stor-Oslo Skyteklubb her på denne nettsiden. Stor-Oslo Skyteklubb holder til på det flotte skyteanlegget til Oslo Skytesenter. Stor-Oslo Skyteklubb dekker de fleste skyteprogram under Norges Skytterforbund.

For å melde seg inn må man ha eget håndvåpen(da er man godkjent av politiet) eller ha tatt nybegynner/sikkerhetskurs hos oss. Har du ikke eget våpen må du ta nybegynner/sikkerhetskurs. Mer info får du her; https://osloskytesenter.no/sikkerhetkurs/

2 Kommentarer